Ready 2 Go!! - Reisverslag uit Beckum, Nederland van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu Ready 2 Go!! - Reisverslag uit Beckum, Nederland van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu

Ready 2 Go!!

Door: Nick Laarhuis

Blijf op de hoogte en volg Nick

30 Januari 2013 | Nederland, Beckum

Na het gezellige afscheidsfeest van zaterdagavond met de vrienden en de afscheidsborrel gisterenavond met wat familie en de buurt is het nu echt zover gekomen: mijn laatste dag in het regenachtige Nederland.

Morgenvroeg vlieg ik met Annemarie naar Hato Curaçao om daar stage te gaan lopen bij Kura Hulanda in Willemstad, waar het op dit moment zo rond en nabij de 28 graden is maar ik zal jullie niet te al te jaloers maken! De koffer staat klaar om ingepakt te worden! Vanmiddag vinden de laatste voorbereidingen plaats zoals nog even langs bij zuslief om de haartjes Curacao proof te maken en dan voor de laatste keer keer voor het aankomende half jaar nog één keer aanschuiven bij mama Nettie aan de eettafel! Vanavond nog even met me jongens bij Café Halfweg el Classico kijken en daarna moet ik een half jaar zonder me jongens en Café Halfweg!

Ik hou jullie op de hoogte via Facebook en dit blog!

Iedereen bedankt voor de berichtjes, cadeautjes en gezelligheid afgelopen dagen!

Tot over een half jaar!

• 30 Januari 2013 - 14:49

Luuk:

Lekker man, veel plezier!