i <3 Korsow - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu i <3 Korsow - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu

i <3 Korsow

Blijf op de hoogte en volg Nick

02 Mei 2013 | Curaçao, Willemstad

Zo zeg, daar ben ik weer met een berichtje vanaf Curacao.

Afgelopen dagen was het weertje iets minder als normaal, een paar flinke regenbuien meegemaakt en het is benauwd warm. Maar dat mag de pret niet drukken want het is altijd nog goed genoeg om op me vrije dagen op het strand te liggen.

Afgelopen maand heel veel gewerkt en daarnaast lekker veel gechillt. Koninginnedag werd groots gevierd hier op het eiland, koninginnennacht traden Gers en Guus Meeuwis hier op. Helaas moest ik gewoon werken. Koninginnedag werd groots gevierd in Willemstad zelf. Helaas moest ik werken. Haha het leven van een stagiaire gaat niet over rozen.

Zondag gaat de wekker om 6 uur weer. Dit keer niet om een ontbijtdienst te draaien. Ik ga met mijn maatjes hier (bijna allemaal ajaxcieden) de kampioenswedstrijd kijken en door het tijdsverschil is dat heel vroeg, als ik de verhalen moet geloven was het vorige jaar groots feest toen ajax kampioen werd. Hier doe ik natuurlijk niet aan mee maar het is wel weer een reden om een paar pilsjes te pakken!

Koninginnedag stond voor mij niet alleen in het teken van Bea. Ik had sochtends een sollicitatiegesprek met iemand van het Crowne Plaza in Antwerpen voor mijn tweede stage. Dit ging goed dus ik ben op 2 september weer ff een half jaartje niet in het oude vertrouwde Beckum te vinden.

Voor zover wel weer mijn berichtje uit Curacao, het gaat weer lekker zijn gangetje: hard werken, chillen en heerlijk uitgaan en daarbij niet te veel denken dat ik over 2 maand weer in Nederland zit. Tijd gaat snel, maar dat is een goed teken!

Ayo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage Curaçao

Stagaire bij Resort Kura Hulanda te Willemstad

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2013

Almost Ayo Korsow

02 Mei 2013

i <3 Korsow

06 April 2013

Bijna op de helft ...

07 Maart 2013

First Month Korsou

12 Februari 2013

Feliz Carnaval
Nick

22/ Student middelbare hotelschool Almelo/ FC Twente/ @nickosj/ @muiterweek/ Curaçao '13/

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 4983

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Stage Curaçao

Landen bezocht: