First Month Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu First Month Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu

First Month Korsou

Blijf op de hoogte en volg Nick

07 Maart 2013 | Curaçao, Willemstad

Woooow, dat ging even snel zeg.
De eerste maand zit er alweer op, en de eerste week van de tweede maand inmiddels ook. De tijd vliegt voorbij! Maar dat zegt natuurlijk al genoeg over hoe ik het hier heb.0

Wat een prachtig eiland. Na de eerste weken wat af te tasten en te wennen op het werk is het echte genieten nu begonnen.

Na het carnavalsweekend hebben Mart & Ellen me meegenomen naar Cacaboa. Ik had natuurlijk al best het 'Curaçao gevoel' maar volgens hun zou ik dat gevoel pas krijgen nadat ik eens uit de binnenstad vertrok. We reden naar Cacabao en ik liep dat strand op en ik kon meteen niks anders doen dan hun gelijk geven. Hagelwitte stranden, een helderblauwe zee en aan beide zijkanten rotsen was het enigste wat ik zag. Echt een foto die je normaal alleen in de reisgidsen ziet. Paradijs! Stel je voor; hoe fijn is het om na 5 dagen hard werken met je rug op het VAK-P badlakentje te gaan liggen, met bovenstaande als uitzicht, leuke mensen met je en een Amstel Bright in je hand. In één woord: genieten!

Afgelopen maand bestond vooral uit stage lopen, strand liggen en leuke feestjes bezoeken. Al heel veel leuke mensen ontmoet tijdens het uitgaan en via me maatje Mart die hier al een tijdje zit en binnenkort het eiland gaat verlaten.

De feestjes hier zijn super. Wie wil dat nou niet: met vette beats, leuke mensen, Amstel Bright en een zonsondergang op de achtergrond dansend je vrije dag vullen.

Op stage, dat is immers waarvoor ik hier ben, is het ook nog steeds super! Na de eerste week ontbijtdienst te hebben gedraaid heb ik tot deze week alleen maar avonden gedraaid. Op drukke avonden ben ik de vaste barman, wat mij natuurlijk prima bevalt, en op de mindere avonden loop ik in de bediening. Heb hier inmiddels al heel wat cocktails leren maken! Deze en volgende week heb ik ochtenddienst. Pfoe wat zwaar om 6 uur aanwezig op het werk (dus 5 voor 6 wekker, zo doen we dat op Curacao). Dat vroege opstaan is nog niet zo erg maar het is nu bijna 9 uur en we gaan zo naar Cabana voor een feestje en daarna zal er vast wel weer een afterparty zijn! Heerlijk!

Vorige week is onze lerares langsgeweest voor het stagegesprek. Dit leverde een supergezellige avond uit eten op bij de Gouverneur. Heerlijk eten en de nodige flesjes Pinot Grigio! Prima vertoeven! De 'day after' kwam de lerares op stage voor het gesprek. Ik was natuurlijk te laat voor het gesprek, ja want zo rollen we op Curacao, maar het gesprek was goed. Het bedrijf is positief over mij en andersom ook. Niks te klagen dus!

Onze twee huisgenoten zijn afgelopen week vertrokken. Zondag komt er een nieuwe jongen in ons huis wonen die bij de gouverneur gaat werken, dus ook een horecaman. We zoeken nog een vierde persoon die bij ons komt wonen maar we zien wel of die kamer nog gevuld gaat worden. Als iemand iets weet hoor ik het graag aangezien ik de nieuwe jongen ook via via heb geregeld en me dat een kratje Polar bier heeft opgeleverd!

Nou ik neem aan dat jullie wel kunnen concluderen dat ik het hier supergaaf heb. Ik zal nog een paar foto's toevoegen om jullie een kleine indruk te geven van de wilde nachten en mooie stranden!

Tot later!!!

  • 13 Maart 2013 - 10:52

    Luuk:

    Hey Nick!
    Mooi man dat je t zo naar je zin hebt!
    En die foto's maken me totaal niet jaloers! Bedankt daarvoor!
    Veel plezier verder nog!
    Gr. Luuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage Curaçao

Stagaire bij Resort Kura Hulanda te Willemstad

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2013

Almost Ayo Korsow

02 Mei 2013

i <3 Korsow

06 April 2013

Bijna op de helft ...

07 Maart 2013

First Month Korsou

12 Februari 2013

Feliz Carnaval
Nick

22/ Student middelbare hotelschool Almelo/ FC Twente/ @nickosj/ @muiterweek/ Curaçao '13/

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 4995

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Stage Curaçao

Landen bezocht: