Bijna op de helft ... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu Bijna op de helft ... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nick Laarhuis - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft ...

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

06 April 2013 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi,

Het werd wel weer tijd voor een berichtje uit Curaçao! Het gaat nog steeds super goed hier. De tijd gaat veels te snel! Afgelopen maand was weer geweldig.

Op stage is het een iets rustigere maand geweest dan de eerste, laagseizoen blijkbaar dus heb ik afgelopen week 5 dagen vrij gekregen zodat ik vakantie kon vieren met me kleine zusje en haar vriend. Tijd om zelf even de toerist uit te hangen.

Na een weekend werken maandagmorgen richting Jan Thiel beach gegaan om na 2 maand me zusje weer eens te zien! Leuk Leuk! Ik heb haar mijn stage laten zien en Willemstad zelf, veel relaxen bij St Tropez een luxe beach club waar je echt lekker lang uit kan liggen op lounge banken bij een zwembad aan de zee en dat natuurlijk met de nodige drankjes en hapjes.
Samen met haar, Jeff en Jaivey naar het Sea Aquarium geweest. Pijlstaartroggen gevoerd en een dolfijnenshow gezien.

Voor de rest in de afgelopen 5 dagen heel veel en vooral lekker gegeten en de nodige uurtjes in de zon gelegen. Heerlijk!

Helaas zit die vakantie er nu op, nu weer 5 dagen stage lopen, dan heb ik nog twee daagjes om met Michelle en Jeffrey te chillen en daarna moeten ze weer naar Nederland.

Voor de rest afgelopen maand de nodige feestjes weer meegepakt met toch wel als mooiste de Fullmoonparty en DJ Flexican en Sef bij Papagayo. Heerlijk met de voetjes in het zand uitgaan, kan er wel aan wennen!

De nieuwe huisgenoot bevalt ook zeer goed, hele rustige vent waar je de nodige biertjes mee kunt drinken. De aantal kratten Polar gaan aanzienlijk sneller in het huis als hiervoor!

Vorige week was hetl tijd om afscheid te nemen van Mart, me maatje van school die hier 3 maand eerder als ik was begonnen. Zijn stage zat er op dus hij moest weer naar school. We hebben er een mooie laatste dag van gemaakt met twee flessen bubbels in het zwembad en de laatste polar's op het terras van het vliegveld. Mooie tijd gehad met hem! Zal stuk rustiger worden op het eiland zonder hem haha!

Ik zou weer een paar foto's toevoegen om jullie een klein beetje jaloers te maken!

Over een weekje zit ik alweer op de helft van me stage, helaas! Gaat te snel. Dus nog ff optimaal genieten!

Groeten daar in Nederland! Ayo.

  • 06 April 2013 - 20:44

    Marti:

    Ik Wil terug:(:(:( haha maak er nog wat van daar

  • 07 April 2013 - 09:06

    Nick:

    Gast, ik wil jou ook terug hier man! Coulant, in de war, harold in de warold, ik mis je nu al!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage Curaçao

Stagaire bij Resort Kura Hulanda te Willemstad

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2013

Almost Ayo Korsow

02 Mei 2013

i <3 Korsow

06 April 2013

Bijna op de helft ...

07 Maart 2013

First Month Korsou

12 Februari 2013

Feliz Carnaval
Nick

22/ Student middelbare hotelschool Almelo/ FC Twente/ @nickosj/ @muiterweek/ Curaçao '13/

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 4996

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Stage Curaçao

Landen bezocht: